Inloggen Social Schools

Ik wil kennismaken

Wilt u onze basisschool in bedrijf zien en de sfeer proeven?

Uw kind (geboren tussen 01-07-2020 en 01-07-2021) dient vóór 9 februari 2024 aangemeld te zijn. Dit kan digitaal, maar ook op school na het maken van een afspraak of zonder afspraak op dinsdag bij onze secretaresse.

Ook in de loop van het schooljaar kunnen kinderen worden aangemeld. U kunt daarvoor een afspraak maken met de directeur van de school. Als u een oriënterend gesprek wilt hebben, bent u van harte welkom.

Enkele weken voordat uw kind onze school gaat bezoeken, neemt de groepsleerkracht contact met u op om een afspraak te maken. Daarbij wordt o.a. afgesproken op welk moment uw kind kan komen wennen. Gaat het om een plaatsing in groep 1-2, dan stellen wij altijd voor om hiervoor enkele wenmomenten af te spreken.